Word jij onze nieuwe Servicedesk Engineer Level 2?

Word de specialist die tweedelijns support naar een hoger niveau tilt en complexe ICT-uitdagingen oplost!

Plan een kennismaking

Een dag als Servicedesk Engineer Level 2

De dag begint uiteraard met een kop koffie of thee. Samen met collega’s sta jij de klant telefonisch te woord of duik je in de technische oplossing van problemen welke per e-mail of het klantportaal worden aangemeld. Dit kan op afstand of juist op locatie bij de klant.

Je haalt plezier uit het oplossen van de problemen en daarmee tevreden klanten. Ook ontzorg jij je collega’s op de eerste lijn.

Een paar van jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden

Remote oplossen en opvolgen van meldingen op de tweede lijn.

Oplossen of opvolgen van de meldingen die doorgezet zijn. Hierbij hoort ook om regelmatig de ‘waarom’ vraag te stellen om de oorzaak van het incident aan te pakken;

Remote onderhoud en het beheer van ICT omgevingen van de klant;

Je draait mee in het Service Delivery Team, maar je kunt ook meedraaien in diverse klantteams en interne product- en diensten teams. We verwachten van je dat in die rol een (ongevraagd) advies geeft over verbeteringen die kunnen worden doorgevoerd op het gebied van beschikbaarheid, beveiliging, performance, enz.;

Actieve monitoring van ICT omgevingen van de klant;

Geven van trainingen aan je collega’s

Vraagbaak voor de technische collega’s binnen Veldwerk of in voorkomende gevallen de externe ICT afdeling van onze klanten

Jouw profiel:

Je werkt gestructureerd en oplossingsgericht
Je hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit
Je kunt zelfstandig werken maar ook in teamverband
Je kunt hoofd- en bijzaken goed van elkaar onderscheiden
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden

Waar je mee gaat werken:

Office 365
Teams
Azure
Firewalls

Wat wij jou bieden

Een goed salaris

Als talent in jouw vakgebied ben jij ons veel waard. Jij zorgt er namelijk voor dat wij nog beter worden. Op basis van jouw kennis en ervaring zullen wij jouw een aantrekkelijk aanbod doen.

Bonus

Als Servicedesk Engineer stel jij elk kwartaal doelen, in overleg met je manager. Behaal jij deze? Dan ontvang jij een bonus aan het eind van het kwartaal.

Goed gereedschap

Wij voorzien jou van de hardware die jij nodig hebt om je functie goed uit te kunnen oefenen. Je kunt hierbij onder andere denken aan een fijne laptop en telefoon.

Reiskostenvergoeding

Je ontvangt voor al je zakelijke kilometers een vergoeding van € 0,23 netto per kilometer. Betalen we maandelijks aan je uit.

Studeer door

Bij Veldwerk juichen we persoonlijke en professionele groei toe!

Wij helpen jou graag met de financiering van je studie.

Veldwerk Vrijdag

Elke laatste vrijdag van het kwartaal is het Veldwerk Vrijdag!

Dan sluiten we het kwartaal af met een hapje en een drankje, een pubquiz en veel gezelligheid.

Vakantiedagen

Genoeg dagen om ook van vakantie te genieten!

Je krijgt standaard 25 vakantiedagen op fulltime basis. Maar daarnaast heb je de gelegenheid om 6 of 12 dagen extra per jaar bij te kopen.

En, ben je een jaar lang niet ziek geweest? Dan krijg je 2 extra vakantiedagen!

Vitaliteit

We vinden het belangrijk om jou vitaal te houden. Daarom hebben we een sportschoolvergoeding, leasefiets-regeling en ondernemen we regelmatig sportieve activiteiten met elkaar.

Met wie jij gaat samenwerken:

Bram

Als Teammanager Service delivery zal ik veel met jou samenwerken. Ik zal je dagelijkse aanspreekpunt zijn voor vragen en opmerkingen.

Het sollicitatieproces

Als je snel bent haal je de volgende Veldwerk Vrijdag nog!

Stap 1.

Klik op de button hieronder

Door op de onderstaande button te klikken start je jouw sollicitatie.

Maak je geen zorgen.

Bij ons hoef je niet door allemaal hoepeltjes heen te springen. Geen IQ testen en EQ assessments voor jou. Wél lekkere koffie en een fijne kennismaking.

Stap 2.

Een leuke Kennismaking

Geen stress! We nodigen je uit bij ons op kantoor voor een kop koffie.

In dit gesprek willen we je even leren kennen.

Ook zullen wij jou meer informatie over ons geven, zodat jij ook een goed beeld hebt.

Zijn er zaken die je wilt weten over ons?
Stel ze gerust.

Stap 3.

Tijd voor de details

Er is een klik tussen ons!

Wij zien duidelijke potentie en jij ziet het blijkbaar ook zitten.

In dit tweede gesprek gaan we kijken naar de details zoals arbeidsvoorwaarden, uren en verwachtingen.

Stap 4.

Een offer you can’t refuse

Je hebt ons overtuigd. Wij willen jou graag bij het team hebben.

Op basis van jouw kennis en ervaring zullen wij jou een zeer goed aanbod doen.

Accepteer je het aanbod?

Solliciteer dan!

Heb je vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Jessica via
035-5480110

Onze kantoren

Onze kantoren in Heteren, Eemnes en Amsterdam zijn plekken waar ICT-ers graag werken.

Fijne plekken, met alle voorzieningen om maximaal te presteren en veel plezier te beleven.

Koffiezetapparaat
Keuken
Pooltafel
Race simulator
Volle koelkast
Dartbord

Onze Vacatures

Solliciteer dan!